Všeobecné obchodné podmienky

a Reklamačný poriadok

Všeobecné obchodné podmienky

GREEN ONE, s.r.o.

Verzia 2025 SAP 1.1

I. VŠEOBECNÉ USTANOVENIA

1.1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „VOP“) upravujú práva a povinnosti GREEN ONE, s.r.o., Tolstého 5, 811 06 Bratislava – Staré mesto, IČO: 50 238 795, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 110071/B(ďalej len „poskytovateľ“) a užívateľov produktov a služieb a stanovujú podmienky, za ktorých im poskytovateľ poskytuje produkty a služby vo forme rôznych odborných vzdelávacích aktivít špecifikovaných v čl. II. bode 2.1. a bode 2.2. týchto VOP ponúkaných na webovej stránke akademiapoistovnictva.sk (ďalej len „produkty a služby“).

II.

DEFINÍCIA ZÁKLADNÝCH ÚDAJOV

Pre účely týchto VOP:

2.1. sa službou rozumejú vzdelávacie aktivity a podujatia vo forme seminárov, školení, kurzov, prezentácií, audio a video školení so zameraním na finančnú oblasť poskytované a organizované poskytovateľom užívateľovi. Tieto vzdelávacie aktivity sú rozdelené do nasledovných tematických okruhov: odborné vzdelávanie, manažérske vzdelávanie a rozvoj, rozvoj sociálnych kompetencií, teambuildingové aktivity, všeobecné vzdelávanie. Odbornú stránku vzdelávacích aktivít zabezpečujú skúsení lektori v danej oblasti (ďalej len ako „služby“ alebo „vzdelávací program“).

2.2. produktom sa rozumejú pomôcky pre finančnú oblasť dostupné v členskej zóne na internetovej stránke akademiapoistovnictva.sk (ďalej len ako „produkt“).

2.3. užívateľom je fyzická alebo právnická osoba, ktorá využíva produkty a služby poskytované poskytovateľom (ďalej len ako „užívateľ“).

2.4. digitálnym obsahom sú produkty a služby v rozsahu audio a/alebo video školení, ktoré sú dostupné v členskej zóne na webovej stránke poskytovateľa (ďalej len „digitálny obsah“).

2.4. zmluvou o poskytovaní digitálneho obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči je zmluva, ktorú uzatvára poskytovateľ s užívateľom postupom uvedeným v článku IV. týchto VOP ak je predmetom poskytovania digitálny obsah. Súčasťou zmluvy o poskytovaní digitálneho obsahu nedodávaného na hmotnom nosiči je aj licenčná zmluva. V prípade, ak je odberateľ fyzickou osobou – nepodnikateľom, zmluva je spotrebiteľskou zmluvou s digitálnym plnením v zmysle § 852a a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v znení neskorších predpisov. (ďalej len „zmluva o poskytovaní digitálneho obsahu“).

2.5. kúpnou zmluvou je zmluva, ktorej predmetom je predaj a kúpa vstupeniek na vzdelávacie podujatia organizované poskytovateľom, a ktorú uzatvára poskytovateľ s užívateľom postupom uvedeným v článku IV. týchto VOP (ďalej len „kúpna zmluva“).

2.6. zmluvou, zmluva o poskytovaní digitálneho obsahu akúpna zmluva (ďalej ako „zmluvy“ alebo jednotlivo „zmluva“).

2.7.spotrebiteľom, osoba, ktorá v súvislosti so zmluvou uzatvorenou s poskytovateľom podľa týchto VOP, z nej vyplývajúcim záväzkom alebo pri obchodnej praktike nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania(ak užívateľ pri uzatváraní zmluvy uvedie svoje identifikačné číslo (IČO), považuje sa za osobu, ktorá nie je spotrebiteľom, pokiaľ nepreukáže, že tomu tak nie je).

2.8. autorským dielom, predmet tejto zmluvy, ktorý spĺňa znaky autorského diela v zmysle autorského zákona č. 185/2015 Z. z. v znení neskorších predpisov a poskytovateľ k nemu vykonáva všetky majetkové práva autora, a sú dielom vyhotoveným poskytovateľom, alebo subjektom, ktorý zveril uplatňovanie autorstva poskytovateľovi.

2.9. webovou stránkou, internetová stránka poskytovateľa, a to akademiapoistovnictva.sk.

 

III. PREDMET ZMLUVY

3.1. Predmetom zmluvy o poskytovaní digitálneho obsahu je záväzok poskytovateľa sprístupniť digitálny obsah prostredníctvom členskej zóny na webovej stránke poskytovateľa a záväzok užívateľa uhradiť ceny za sprístupnenie digitálneho obsahu.

3.2. Predmetom kúpnej zmluvy je záväzok poskytovateľa umožniť užívateľovi účasť na vzdelávacom programe a záväzok užívateľa uhradiť za vzdelávací program cenu.

 

IV.OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE ZMLUVY

4.1. Užívateľ si objednáva produkty a služby prostredníctvom webovej stránky poskytovateľa, prostredníctvom emailu na emailovej adrese poskytovateľa alebo telefonicky.

4.2. Pri objednávaní vzdelávacieho programu prostredníctvom webovej stránky poskytovateľa, užívateľ vyplní elektronický objednávkový formulár.

4.3. Pred vytvorením akejkoľvek objednávky má užívateľ možnosť oboznámiť sa s obsahom vzdelávacieho programu, jeho cene a termínoch, a to prostredníctvom jeho podrobného opisu na webovej stránke poskytovateľa.

4.3. Pred vytvorením akejkoľvek objednávky digitálneho obsahu má užívateľ možnosť oboznámiť sa s obsahom digitálneho obsahu, cenou, s funkčnosťou [funkčnosťou sa rozumie vymedzená schopnosť plniť funkcie s ohľadom na svoj účel (ďalej len „funkčnosť“)] vrátane dostupných technických ochranných opatrení a s údajmi o kompatibilite a interoperabilitedigitálneho obsahu [kompatibilitou sa rozumie vymedzená schopnosť fungovať s hardvérom alebo softvérom, s ktorými sa vec rovnakého druhu bežne používa, bez potreby zmeny predanej veci, hardvéru alebo softvéru (ďalej len „kompatibilita“) a interoperabilitou sa rozumie vymedzená schopnosť fungovať s hardvérom alebo softvérom odlišnými od tých, s ktorými sa vec rovnakého druhu bežne používa (ďalej len „interoperabilita“)] dopytom adresovaným poskytovateľovi na emailovú adresu:office@akademiapoistovnictva.sk Takisto v prípade akýchkoľvek otázok ohľadom digitálneho obsahu môže užívateľ kontaktovať poskytovateľa prostredníctvom elektronickej pošty na uvedenú emailovú adresu.

4.4. Pri každej objednávke prostredníctvom elektronického objednávkového formulára musí užívateľ – fyzická osoba, nepodnikateľ uviesť svoje meno a priezvisko, poštovú, prípadne aj fakturačnú adresu, e-mail. Užívateľ - právnická osoba alebo fyzická osoba, podnikateľ musí uviesť: názov, sídlo, IČO, DIČ a IČ DPH, ak je platiteľom DPH.

4.5. Objednávka obsahuje políčko, ktorého zakliknutím :

a)       Užívateľ vyjadrí svoj súhlas s týmito VOP, Zmluvou a Reklamačným poriadkom (zakliknutím tohto políčka pred odoslaním objednávky dáva užívateľ najavo svoj súhlas s týmito VOP, Zmluvou a Reklamačným poriadkom),

b)       Užívateľ vyhlási, že bol riadne poučený o zániku práva na odstúpenie od zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote (POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY)  a zároveň vyjadrí svoj súhlas so začatím poskytovania digitálneho obsahu/služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy (zakliknutím tohto políčka pred odoslaním objednávky užívateľ vyhlási, že bol riadne poučený o zániku práva na odstúpenie od zmluvy v zákonnej 14-dňovej lehote (POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY)  a zároveň dá najavo svoj súhlas so začatím poskytovania digitálneho obsahu/služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy),

c)       Užívateľ vyhlási, že sa oboznámil so Zásadami spracúvania osobných údajov a Poučením o právach dotknutých osôb. (zakliknutím tohto políčka pred odoslaním objednávky užívateľ vyhlási, že sa oboznámil so Zásadami spracúvania osobných údajova Poučením o právach dotknutých osôb).

d)       Užívateľ vyhlási, že všetky ním uvedené údaje sú pravdivé.

e) Užívateľ vyjadrí súhlas so zasielaním informačných emailov. 

4.6. Odoslaním objednávky s povinnosťou platby zároveň užívateľ potvrdzuje, že bol oboznámený s tým, že za služby/produkty je potrebné uhradiť cenu, ako aj s jej výškou.

4.7. Vytvorená objednávka užívateľom prostredníctvom objednávkového formulára sa považuje za záväznú.

4.8. Po doručení objednávky môže poskytovateľ potvrdiť užívateľovi jej doručenie prostredníctvom email. Potvrdenie doručenia objednávky sa nepovažuje za moment vzniku zmluvy.

4.9. Po obdržaní objednávky Poskytovateľ potvrdí prijatie objednávky Odberateľovi na trvalom nosiči - prostredníctvom e-mailu („akceptácia objednávky“).

4.9. Akceptácia objednávky obsahuje najmä:

a) Číslo objednávky, dátum a čas prijatia objednávky,

b) Špecifikáciu produktu/služby, ktoré sú predmetom zmluvy,

c) Údaje o celkovej cene vrátane prípadnej DPH a ostatných daní,

d) Platobné podmienky,

e) Údaj o tom, kedy a akým spôsobom bude užívateľovi predmet zmluvy poskytnutý,

f) Potvrdenie o výslovnom súhlase užívateľa a vyhlásení v zmysle bodu 4.5. písm. b) tohto článku VOP vyššie, ak je užívateľom spotrebiteľ.

4.10.  Okamihom doručenia akceptácie objednávky užívateľovi prostredníctvom e-mailu sa považuje zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom za uzatvorenú.

4.11.   Zmluva medzi užívateľom a poskytovateľom zaniká úplným splnením vzájomných práv a povinností užívateľa a odberateľa vyplývajúcich zo zmluvy.

4.12. V mimoriadnych prípadoch a ak užívateľom nie je spotrebiteľ môže dôjsť k vzniku kúpnej zmluvy aj zúčastnením sa užívateľa na vzdelávaní na základe záväznej objednávky užívateľa. Záväzná objednávka je návrhom na uzatvorenie kúpnej zmluvy. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy sa v takom prípade nevyžaduje formálne potvrdenie objednávky poskytovateľom, zmluva vzniká v takomto prípade samotnou účasťou užívateľa na vybranom vzdelávaní, čoho dôkazom je podpis účastníka na prezenčnejlistine.

4.13. Uzatvorením zmluvy medzi poskytovateľom a užívateľom sa stávajú VOP jej neoddeliteľnou súčasťou a sú záväzné medzi zmluvnými stranami.

4.14. Záujemca o vzdelávanie, ktorý nie je spotrebiteľom a neobjedná si vzdelávanie spôsobom uvedeným v týchto VOP sa môže zúčastniť vzdelávania, pokiaľ to umožní kapacita pre danú vzdelávaciu aktivitu.

 

V. CENA, PLATOBNÉ A DODACIE PODMIENKY

5.1. Produkty a služby:

5.1.1. Cena za vzdelávacie programy je uvedená na webovej stránke poskytovateľa, ako cena konečná vrátane prípadnej DPH stanovenej platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky, prípadne iných daní, ak nie je medzi poskytovateľom a užívateľom dohodnutá iná cena na základe požiadaviek užívateľa v súvislosti s poskytnutím vzdelávania. Akékoľvek poplatky a náklady súvisiace s použitím internetových, ako aj iných služieb, ktoré vzniknú užívateľovi pri použití komunikačných prostriedkov v súvislosti s uzatvorením zmluvy alebo sprístupnením digitálneho obsahu, znáša užívateľ sám.

5.1.2. V prípade, ak užívateľom nie je spotrebiteľ a predmetom zmluvy je vzdelávací program cena uvedená vo faktúre je cena za užívateľom uvádzaný počet účastníkov pre zvolené vzdelávanie špecifikované vo faktúre. Cena vzdelávania jestanovená podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa prístupného na webovej stránke poskytovateľa, na www.akademiapoistovnictva.skalebo na základe cenovej ponuky poskytovateľa v prípade, ak ide o skupinové vzdelávanie alebo individuálne dohodnutévzdelávanie na základe špecifických požiadaviek užívateľa.

5.1.3. Poskytovateľ je oprávnený meniť cenník, štruktúru aj výšku cien za poskytované produkty a služby za podmienok uvedených v týchto VOP, a to najmä z dôvodu zmeny termínu alebo miesta konania vzdelávania alebo z dôvodu zabezpečenia adekvátnej náhrady lektora v prípade indispozície uvádzaného lektora.

5.1.4. Užívateľ je povinný uhradiť cenu za objednané produkty alebo služby v lehote a spôsobom stanoveným v objednávke, resp. v akceptácii objednávky, vždy pred poskytnutím plnenia zo strany poskytovateľa.

5.1.5. Úhradou ceny sa rozumie pripísanie finančných prostriedkov na účet poskytovateľa uvedený na faktúre alebo úhrada ceny v hotovosti.

5.2. Elektronická platba:

5.2.1. Užívateľ má možnosť zrealizovať platbu za ním vybraný produkt a/alebo službu aj prostredníctvom platobných systémov dodávateľa umiestneného na internetovom portáliposkytovateľa

5.2.2. V prípade takto zrealizovanej úhrady sa za zaplatenie užívateľom objednaného produktu/služby považuje pripísanie finančných prostriedkov na účet poskytovateľa. Poskytovateľ po pripísaní finančných prostriedkov na jeho účet zabezpečí dodanie zaplateného produktu/služby.

5.2.3. Užívateľ sa zaväzuje riadne a včas zaplatiť cenu uvedenú vo faktúre za poskytovaný produkt a/alebo službu najneskôr k dátumu splatnosti príslušnej faktúry.

5.2.4. Ak v prípade žiadosti alebo z dôvodov na strane užívateľa dôjde k zmene dohodnutého rozsahu poskytovaného produktu alebo služby, bude zmenená cena ako aj všetky náklady, ktoré musel poskytovateľ s takouto zmenou vynaložiť, účtované odo dňa vykonania zmeny zo strany poskytovateľa.

 

VI. OSOBITNÉ USTANOVENIA K ČLENSKEJ ZÓNE (Klub Slovenskej akadémie poisťovníctva ) A LICENČNÉ PODMIENKY

6.1. Užívateľ získava kúpou členstva ( GOLD ) prístup do členskej sekcie na stránke https://kniznica.akademiapoistovnictva.sk. Do 24 hodín po úhrade ceny za členstvo sú mu emailom zaslané prihlasovacie údaje (ktorými sú jeho email a systémom vygenerované heslo), pomocou ktorých sa do členskej sekcie môže prihlásiť. Stáva sa tým členom, ktorý je zaradený do databázy Slovenskej akadémie poisťovníctva ako Člen Klubu Slovenskej akadémie poisťovníctva.

6.2. Členstvo užívateľa je vytvorené na meno, priezvisko a email, ktorý užívateľ zadáva pri vypĺňaní svojej objednávky. 

6.3. Prihlasovacie meno a heslo (ďalej len Členstvo) je pridelené výlučne jednému užívateľovi a umožňuje výlučne tomuto užívateľovi využívať všetky výhody zakúpeného členstva.

6.4.    Momentom úhrady ceny za členstvo vzniká medzi poskytovateľom a užívateľom zmluvný vzťah licenčnej zmluvy, na základe ktorej poskytovateľ udeľuje užívateľovi obmedzenú, neprenosnú a nevýhradnú licenciu na použitie Diela. Licencia spočíva v nevýhradnom práve digitálny obsah prehrávať, používať a zobrazovať neobmedzene, avšak výlučne pre svoje vlastné, osobné a nekomerčné použitie.  Užívateľovi tým nevznikajú žiadne práva spojené s autorským právom k digitálnemu obsahu.

6.5. Užívateľ berie na vedomie, že akýkoľvek obsah členskej zóny je chránený autorským právom. Užívateľ sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene použiť obsah členskej zóny. Užívateľ najmä nesmie obsah členskej zóny predávať, prenajímať, požičiavať, šíriť, distribuovať, vysielať, sublicencovať alebo iným spôsobom priraďovať práva k obsahu členskej zóny alebo k akejkoľvek jeho časti akejkoľvek tretej strane, nesmie odstraňovať popisy alebo označenia týkajúce sa vlastníctva uvedené v/na obsahu členskej zóny.  Odberateľ nesmie obchádzať, modifikovať, znefunkčniť či odstraňovať ochranu, ktorá chráni obsah členskej zóny. Rovnako nemôže nabádať, napomáhať alebo autorizovať inú osobu, aby takýmto spôsobom postupovala.

6.6. Užívateľ sa zaväzuje, že nebude meniť, vymazávať, odstraňovať alebo akýmkoľvek iným spôsobom zasahovať do poskytovateľom nastavených údajov a že nebude obsah členskej zóny používať spôsobom, ktorým by porušoval práva poskytovateľa a/alebo poškodzoval jeho dobré meno a jeho záujmy, alebo inak porušoval platné právne predpisy.

6.7. Okrem vyššie uvedeného užívateľ nie je najmä, ale nie len oprávnený:

a) zdieľať, šíriť, distribuovať alebo akokoľvek poskytovať alebo zverejňovať svoje prihlasovacie údaje akýmkoľvek iným osobám,

b)akýmkoľvek iným spôsobom odplatne alebo bezodplatne postúpiť práva a povinnosti v súvislosti sčlenstvom bez vedomia a súhlasu poskytovateľa,

c) zameniť členstvo bez vedomia a súhlasu poskytovateľa.

6.5. V prípade porušenia povinností a ustanovení podľa tohto Článku týchto VOP, si poskytovateľ vyhradzuje právo na okamžité zablokovanie služieb užívateľovi.

6.6. Poskytovateľ si vyhradzuje výlučné právo upravovať, dopĺňať alebo odobrať obsah a zmeniť program členstva bez predchádzajúceho informovania členov.

 

VII. PRÁVA A POVINNOSTI UŽÍVATEĽA

7.1. Užívateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že:

7.1.1 počas poskytovania produktov a služieb sa bude riadiť pokynmi a informáciami oznámenými poskytovateľom;

7.1.2 poskytne poskytovateľovi súčinnosť potrebnú pre riadne zabezpečenie objednaných produktov a služieb;

7.2.  Užívateľ berie na vedomie, že všetky produkty a služby poskytované poskytovateľom sú chránené autorským právom a požívajú ochranu v zmysle príslušných právnych predpisov upravujúcich autorské práva. Súčasťou produktov a služieb je aj knowhow poskytovateľa, príp. iné informácie a skutočnosti chránené právnymi predpismi. Za  porušenie predpisov chrániace autorské práva alebo povinností užívateľa podľa týchto VOP sa nepovažuje situácia, ak užívateľ poznatky, skutočnosti a informácie získané z produktov alebo služieb, ktoré nie sú autorským dielom, ďalej rozširuje alebo s nimi nakladá takým spôsobom, že nemožno takéto konanie považovať za konanie v rozpore s predpismi na ochranu autorských práv alebo povinností stanovených týmito VOP.

7.3. Užívateľ sa zaväzuje, že nebude

7.3.1.produkty a/alebo služby vrátane knowhow a akýchkoľvek ďalších informácií a skutočností, ktoré sú súčasťou produktu alebo služby alebo poskytnuté v súvislosti s produktom alebo službou, ďalej rozširovať, sprístupňovať, odovzdávať, prevádzať ich na tretie osoby, nakladať s nimi takým spôsobom, že by došlo k ich prezradeniu alebo k akémukoľvek inému neoprávnenému spôsobu užívania týchto produktov a/alebo služieb tretími osobami. 

7.3.2 produkty a služby predávať, prenajímať, požičiavať, šíriť, distribuovať, vysielať, udeľovať sublicencie alebo iným spôsobom neoprávnene zasahovať do autorských práv poskytovateľa vzťahujúcich sa k produktom alebo službám.

7.3.3. obchádzať, modifikovať, znefunkčňovať alebo odstraňovať ochranu, ktorá chráni produkty alebo služby poskytovateľa. Rovnako nebude nabádať, napomáhať alebo autorizovať inú osobu, aby takýmto spôsobom postupovala.

7.3.4. produkty alebo služby poskytovateľa meniť, vymazávať, odstraňovať alebo akýmkoľvek iným spôsobom do produktov a služieb neoprávnene zasahovať alebo produkty alebo služby používať takým spôsobom, že by mohlo dôjsť k poškodeniu poskytovateľovho dobrého mena, do práv na ochranu autorského práva poskytovateľa a k nedovolenému šíreniu know-how poskytovateľa.

7.4. Užívateľ je oprávnený využiť získané informácie a knowhow výlučne za účelom poskytovania štandardných poisťovacích služieb jednotlivcom a skupinám, v rámci ktorých nebude poskytovať vzdelávaciu, prezentačnú a obdobnú činnosť.

7.5.Užívateľ sa okamihom registrácie a/alebo začatím užívania produktu a/alebo služby zaväzuje, že ich bude užívať v súlade s VOP, právnymi predpismi a pokynmi poskytovateľa.

7.6. Užívateľ sa zaväzuje uviesť pri objednávaní produktov a služieb pravdivé, úplné a presné údaje a písomne oznámiť poskytovateľovi všetky zmeny svojich poskytnutých identifikačných údajov. V prípade porušenia tejto povinnosti sú rozhodné údaje uvedené v objednávkeobjednávke užívateľa a užívateľ zodpovedá za škodu tým poskytovateľovi spôsobenú.

7.7. Zároveň sa užívateľ zaväzuje vyplniť pri objednaní vzdelávania pre viacerých účastníkov ich registračné údaje spôsobom uvedeným v objednávke.

7.8. Užívateľ sa zaväzuje zaplatiť celú cenu za objednané vzdelávanie pred jeho poskytnutím a v prípade potreby preukázať túto skutočnosť dokladom o úhrade, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak.  Zmluvné strany sa môžu dohodnúť na úhrade kúpnej ceny formou splátok, pričom podmienky úhrady kúpnej ceny budú dohodnuté medzi poskytovateľom a užívateľom pred uzatvorením zmluvy. V prípade dohody o úhrade kúpnej ceny formou splátok bude vzdelávanie užívateľovi poskytnuté v lehote 24 hodín po úhrade prvej splátky z celkovej kúpnej ceny. Na úhradu kúpnej ceny v splátkach užívateľ nemá zákonný nárok.

7.9. Poskytovateľ vydáva osvedčenie o absolvovaní vzdelávania len v prípade vzdelávacieho programu s názvom Poistná škola – životné poistenie a Poistná škola – neživotné poistenie.Užívateľ má právo požiadať poskytovateľa o vystavenie osvedčenia kvzdelávaciemu programu podľa predchádzajúcej vety, najneskôr do jedného mesiaca od jeho absolvovania. Užívateľovi vznikne právo požiadať poskytovateľa o vystavenie osvedčenie o absolvovaní vzdelávania len v prípade, ak účasť užívateľa na vzdelávaní bola v rozsahu aspoň 87,5 % z celkového rozsahu vzdelávania. V prípade, ak užívateľ neabsolvoval vzdelávanie v rozsahu uvedenom v predchádzajúcej vete, poskytovateľ poskytne užívateľovi  možnosť náhrady absolvovať neabsolvované časti vzdelávania podľa aktuálnej dostupnosti voľných miest v iných vzdelávacích skupinách.

 

VIII.ZMLUVNÉ POKUTY

8.1. V prípade, ak užívateľ ohrozí alebo poruší práva poskytovateľa týkajúce sa ochrany produktov alebo služieb, najmä sa dopustí konania, ktorým poruší svoje povinnosti, ktoré mu vyplývajú z čl. VI. a VII. VOP poskytovateľ má okrem iných práv vyplývajúcich z týchto VOP a zákona (napr. nárok na náhradu škody, okamžité zrušenie členstva) aj nárok na zmluvnú pokutu a to vo výške 5.000,00 EUR za každé porušenie povinností vyplývajúcich z čl. VI. a VII. VOP.

8.2.V prípade, ak užívateľ ohrozí alebo poruší práva poskytovateľa podľa ods. 8.1. Poskytovateľ je oprávnený požadovať od užívateľa zničenie, odstránenie všetkých produktov a/alebo materiálov alebo iných predmetov, ktoré vydáva za svoje vlastné a/alebo prezentuje za svoje vlastné,  pričom ide o produkty a/alebo materiály alebo iné predmety, ku ktorým vykonáva autorské majetkové práva poskytovateľ alebo ide o know-how patriace poskytovateľovi.

 

IX. PRÁVA A POVINNOSTI POSKYTOVATEĽA

9.1. Poskytovateľ sa zaväzuje:

9.1.1. poskytnúť prístup pre zaregistrovaných užívateľov objednávateľa k e-learningovému vzdelávaniu najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa úhrady produktu,

9.1.2. poskytovať informácie týkajúce sa objednaného vzdelávania, ako i oboznamovať objednávateľa so zmenami súvisiacimi so školením,

9.1.3. vrátiť objednávateľovi zaplatenú cenu za neposkytnuté, resp. obdobným náhradným plnením nekompenzované vzdelávanie.

9.2. Poskytovateľ má výhradné právo k akémukoľvek zásahu do produktov a služieb a týchto VOP.

 

X. ZMENA SLUŽIEB ŠKOLENIA

10.1. V prípade, že nastanú okolnosti, ktoré znemožňujú poskytovateľovi zabezpečiť vzdelávanie, program vzdelávania alebo lektora podľa uzavretej zmluvy, je poskytovateľ oprávnený zabezpečiť jeho zmenu alebo ho zrušiť, pričom je povinný oznámiť tieto skutočnosti bez zbytočného odkladu užívateľovi. V prípade zmeny lektora sa oznámenie užívateľovi spôsobom podľa prvej vety tohto článku VOP považuje za splnené uverejnením ospravedlnenia daného lektora na internetovom portáli poskytovateľa www.akademiapoistovnictva.sk
10.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo zrušiť vzdelávanie v prípade, ak nebol prihlásený minimálny počet účastníkov potrebný pre uskutočnenie konkrétneho vzdelávacieho podujatia.
10.3. Pri zrušení vzdelávania zo strany poskytovateľa alebo pri závažnej zmene programu vzdelávania má užívateľ právo voľby, či od zmluvy odstúpi alebo prevedie zaplatenú cenu na úhradu iného vzdelávania. Za závažnú zmenu sa nepovažuje zmena miesta realizácie vzdelávania, zmena programu alebo zmena lektora v prípade, že je zabezpečená adekvátna náhrada miesta, programu vzdelávania alebo lektora.

 

XI. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY A POPLATKY ZA STORNOVANIE (ak užívateľom nie je spotrebiteľ)

11.1. Užívateľ, ktorý nie je spotrebiteľom má právo kedykoľvek pred začatím vzdelávania od zmluvy odstúpiť, a to písomným oznámením, ktoré je účinné dňom jeho doručenia poskytovateľovi alebo osobne v sídle poskytovateľa. Pri odstúpení od zmluvy je objednávateľ povinný uhradiť poskytovateľovi nasledovné poplatky za stornovanie (uvádzané čiastky platia len pre 1 osobu):

a) 0 % z ceny vzdelávania, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy v lehote 5 a viac pracovných dní pred termínom začatia vzdelávania,

b) vo výške 100% z ceny vzdelávania, ak objednávateľ odstúpi od zmluvy v lehote menej ako 5 pracovných dní pred termínom začatia vzdelávania.

10.2. V prípade, že užívateľ alebo osoby, v prospech ktorých bolo vzdelávanie objednané, sa nezúčastnia vzdelávania z akéhokoľvek dôvodu, nemá užívateľ nárok na vrátenie ceny za vzdelávanie.
10.3. Zastúpenie účastníka na vzdelávacej aktivite nie je možnés výnimkou zastúpenia účastníka na vzdelávacej aktivite, ak zastúpenie účastníka vznikne pred začatím vzdelávacej aktivity a takéto zastúpenie bude trvať po celú dobu vzdelávacej aktivity.. Užívateľ musí bezodkladne informovať poskytovateľa o zmene účastníka, ak ide o dôvod na strane užívateľa. Poskytovateľ musí byť oboznámený so zastúpením a vyjadriť svoj súhlas so zastúpením.

 

XI.Právo Odberateľa (SPOTREBITĽA) na odstúpenie od Zmluvy

11.1 Právo užívateľa na odstúpenie od zmluvy, ktorý je spotrebiteľom je bližšie upravené v POUČENÍ O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY , ktoré bolo užívateľovi zaslané spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy pri akceptácii objednávky zo strany poskytovateľa. Formulár na odstúpenie od zmluvy je dostupný aj na tomto linku: Odstúpenia od kúpnej zmluvy. Pre vylúčenie všetkých pochybností platí, že toto ustanovenie VOP sa vzťahuje na užívateľa iba v prípade, ak je spotrebiteľom v zmysle zákona č. 108/2024 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane spotrebiteľa“).

 

XII.PRÁVO POSKYTOVATEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY

12.1. Poskytovateľ je oprávnený odstúpiť od Zmluvy, ak:

a) nie je schopný splniť predmet zmluvy z technických príčin alebo z iných objektívnych príčin,

b) má dôvodné pochybnosti o správnosti údajov poskytnutých mu užívateľom,

c) má dôvodné podozrenie, že ide o elektronický útok na poskytovateľa, prípadne iný útok,

d) užívateľ porušil povinnosti v zmysle čl. VI. a VII. týchto VOP,

e)  užívateľ je po lehote splatnosti s úhradou ktorejkoľvek splátky kúpnej ceny v zmysle čl. VII bod 7.8 týchto VOP.

12.2 V prípade, ak dôjde k odstúpeniu od zmluvy po tom, čo bola objednávka už zaplatená a zatiaľ nedošlo k plneniu, bude obdržaná suma v plnej výške vrátená do 14 dní užívateľovi späť na účet, z ktorého platbu za objednávku uskutočnil.

 

XIII. DOBA TRVANIA ZMLUVY

13.1. Zmluva medzi poskytovateľom a užívateľom je uzatvorená na dobu určitú, a to do momentu splnenia predmetu zmluvy, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. Dňom ukončenia zmluvy sa rozumie posledný deň, v ktorom bola služba poskytnutá, ak predmetom zmluvy bolo školenie, seminár, kurz.

13.2. Zmluva zaniká v prípadoch stanovených VOP, a to najmä uplynutím doby, na ktorú bola zmluva dojednaná, písomnou dohodou alebo písomným odstúpením od zmluvy.

13.3. Odstúpenie od zmluvy, okrem prípadu podľa čl. XI. musí byť  písomné a musí byť druhej strane doručené. Zmluva zaniká ku dňu doručenia odstúpenia od zmluvy druhej zmluvnej strane. Zmluvné strany sú povinné si vrátiť to čo si navzájom plnili a vysporiadať svoje vzájomné práva a povinnosti z odstúpenia od zmluvy, a to do 15 dní odo dňa zániku zmluvy.

 

XIV. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

14.1.  Užívateľ berie na vedomie, že poskytovateľ na základe týchto VOP a zmluvy spracúva jeho osobné údaje za účelom ich plnenia ako aj za účelom plnenia si zákonných povinností v zmysle § 13 ods. 1 písm. a) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov a čl. 6 ods. 1 písm. a) Nariadenia 2016/679. Bez poskytnutia týchto údajov nie je možné zmluvu uzatvoriť. Informácie o zásadách spracúvania osobných údajov a o právach dotknutých osôb sú dostupné na webovej stránke poskytovateľa.

14.2. Pre účely ochrany osobných údajov sa za prevádzkovateľa považuje obchodná spoločnosť GREEN ONE, s.r.o., Tolstého 5, 811 06 Bratislava – Staré mesto, IČO: 50 238 795, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 110071/B (ďalej iba „prevádzkovateľ“). Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú nasledujúce: adresa pre doručovanie GREEN ONE, s.r.o., Tolstého 5, 811 06 Bratislava – Staré mesto, IČO: 50 238 795, zapísanej v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 110071/B, adresa elektronickej pošty: office@akademiapoistovnictva.sk

14.3. Odberateľ týmto vyhlasuje, že sa oboznámil s podmienkami ochrany súkromia zverejnenými na webovej stránke.

 

XV. OBMEDZENIE ZODPOVEDNOSTI ZA VADY A ZA ŠKODY

15.1. Poskytovateľ prehlasuje, že:

15.1.1. ním poskytované produkty a služby poskytuje bez právnych vád a že je oprávnený poskytovať k nim užívacie práva,

15.1.2. zodpovedá užívateľovi za umožnenie prístupu k plateným produktom a/alebo službám v rozsahu podľa formy zmluvného vzťahu a VOP.

15.2. Zodpovednosť poskytovateľa v prípadoch prerušenia alebo obmedzenia poskytovania produktov a služieb z dôvodov na strane poskytovateľa je voči užívateľovi obmedzená len na povinnosť poskytovateľa obnoviť ich poskytovanie. Túto povinnosť však poskytovateľ nemá v prípade úplného zastavenia poskytovania produktu alebo služby v súlade s VOP.

15.3. Poskytovateľ nezodpovedá za škody vzniknuté užívateľovi v dôsledku technických porúch, opráv, údržby, nedostatočného signálu alebo iných okolností, ktoré vznikli na strane týchto tretích osôb alebo ktoré vznikli bez zavinenia poskytovateľa.

15.4 Poskytovateľ nezodpovedá za škody vzniknuté užívateľovi v dôsledku nesprávne uvedených informácií v produktoch alebo v službách, dodaných tretími osobami, príp. jej autormi sú tretie osoby.

XVI.ZÁSADY VYBAVOVANIA SŤAŽNOSTÍ, PODNETOV, REKLAMÁCIÍ

16.1. Zásady vybavovania sťažností, podnetov a reklamácií sú upravené bližšie v Reklamačnom poriadku

 

XVII. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA

17.1. Tieto VOP nadobúdajú platnosť a účinnosť dňom 14.09.2025 a sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy uzavretej medzi Poskytovateľom a Odberateľom a sú pre obe strany záväzné.

17.2. Odberateľ vytvorením objednávky na Webovej stránke Poskytovateľa okrem iného potvrdzuje, že si tieto VOP prečítal, porozumel im a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

17.3. Všetky zmluvné vzťahy medzi Poskytovateľom a Odberateľom sú uzatvorené v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade, ak je Odberateľom podnikateľ, riadia sa právne vzťahy neupravené VOP zákonom č. 513/1991 Z. z. Obchodný zákonník, v platnom znení a zákonom č. 185/2015 Z. z. Autorský zákon v platnom znení. Poskytovateľ aj Odberateľ sú povinní riadiť sa týmito VOP, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou zmluvy medzi Poskytovateľom a Odberateľom, ako aj platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky.

17.4. Všetky zmluvné vzťahy vzniknuté medzi Poskytovateľom a Odberateľom, ako aj nároky z nich vyplývajúce sa riadia právnym poriadkom Slovenskej republiky. V prípade sporu medzi Poskytovateľom a Odberateľom vzniknutého z tohto právneho vzťahu, alebo sporu či tu právny vzťah alebo právo je alebo nie je, alebo sporu o neplatnosť právneho úkonu sa budú strany snažiť tento spor prioritne vyriešiť dohodou. V prípade, ak sa stranám nepodarí spor vyriešiť dohodou, sú na rozhodnutie tohto sporu príslušné súdy Slovenskej republiky podľa sídla Poskytovateľa.

17.5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmeny a doplnenie týchto VOP bez predchádzajúceho upozornenia. Zmena VOP sa stáva účinnou dňom ich zverejnenia na Webovej stránke Poskytovateľa a to pri rešpektovaní kogentných ustanovení Zákona o ochrane spotrebiteľa a Občianskeho zákonníka. Zmena VOP sa nevzťahuje na Dielo, ktoré bolo sprístupnené počas účinnosti VOP ku dňu uzatvorenia Zmluvy.

17.6. V prípade, že bola zmluva uzatvorená v písomnej podobe, pri výklade ustanovení týkajúcich sa obsahu právneho vzťahu majú individuálne dojednania obsiahnuté v písomnej zmluve odlišné od obsahu týchto VOP, prednosť pred týmito podmienkami.