Project Description
Máte super prácu, ale neviete ako fungovať v online prostredí? Ako využiť možnosti internetu na získavanie nových klientov a na prácu s už existujúcimi?
Stabilizujte svoje podnikanie, svoje príjmy a naučte sa fungovať v online svete- už dnes!
Súčasná situácia so sebou prináša veľa zmien. V rámci núdzových opatrení vláda zaviedla množstvo takých, ktoré takmer kompletne zakazujú stretávanie sa s ľuďmi na verejných priestranstvách. To výrazne limituje prácu sprostredkovateľov, ktorých práca spočíva hlavne v stretávaní sa s klientmi.
Nikto nevie, ako dlho táto situácia potrvá, no faktom je, že už teraz má negatívny vplyv na príjmy mnohých sprostredkovateľov. A neostáva nič len konštatovať, že najviac získava ten, kto je zručný vo využívaní internetu. Pretože práve to je miesto, kde práve tie týždne trávime viac času ako kedykoľvek predtým.
Streamovacie služby ako Netflix, populárna video stránka YouTube, ale aj sociálne siete ako Facebook a Instagram hlásia obrovské navýšenie návštevnosti svojich stránok a toto navýšenie stúpa deň čo deň.
Čo to pre Vás znamená?
Napríklad aj to, že ak využijete OBROVSKÚ príležitosť, ktorá sa vám ponúka a šikovne zapojíte internet do svojho podnikania, vaše výsledky môžu byť oveľa lepšie, než pred samotnou krízou.
Toto je skutočne ideálny čas posunúť sa dopredu a ukázať všetkým, ako sa to robí.
Na internete je možné všetko. Existuje takmer sto spôsobov, akými sa môže sprostredkovateľ na internete propagovať a existujú skvelé jednoduché bezplatné nástroje, ktoré môže využívať na prácu s klientmi.
Naučte sa aj vy tieto nástroje poznať a obsluhovať. Naučte sa postup práce s klientom na diaľku (ako si pripraviť materiály, spracovať ich do formy pochopiteľnej na diaľku). Naučte sa ako sa predať cez internet a čo presne potrebujete robiť, aby ste získali množstvo nových klientov a kolegov a ešte oveľa viac.
SLOVENSKÁ AKADÉMIA POISŤOVNÍCTVA pre vás organizuje 4- hodinový webinár, počas ktorého vás prevedie krok za kroku prácou s klientom cez internet a tiež tým, ako získať pomocou internetu klientov nových.
Pre koho je webinár určený?
Vzdelávanie je vhodné pre:
- sprostredkovateľov v sektore Poistenie a zaistenie,
- podporu predaja a asistentov predaja, ktorí majú v náplni práce aktívnu propagáciu služieb kancelárie.
Harmonogram webináru
BLOK 1: Práca online s už existujúcimi klientmi + nástroje a možnosti pre servis a stretnutia
Lektor: Ing. Eva Stoklásová
- Ako efektívne pracovať s ľuďmi online- ako viesť stretnutie, pripraviť si vhodný poklad pre klienta a efektívne vysvetliť problematiku na diaľku;
- Konkrétne kroky obchodného stretnutia s jednotlivými typmi poistenia;
- Moderné nástroje pre online komunikáciu:
- Skype
- Hangout
- Team Viewer
- Zoom
- iné.
BLOK 2: Získavanie nových klientov/kolegov + nástroje a možnosti propagácie a marketingu
Lektor: Bernard Koprna
- Ako sa predať na internete (10 overených tipov, ktoré môžete ihneď začať využívať);
- Založenie LinkedIn + propagovanie;
- Založenie svojej Facebook Page + propagovanie;
- Instagram profil + propagovanie.
Čo môžete očakávať?
Ako pracovať s ľuďmi online bez toho, aby to bolo chaotické.
Ako jednoducho viesť obchodné stretnutie (či už nové alebo servisné).
Konkrétne nástroje, ktoré môžete využívať a ktoré vám vašu prácu výrazne uľahčia.
Propagovanie svojich služieb online – ako získať množstvo potenciálnych klientov cez internet.
Ako rôzne propagovať svoje služby online – čo absolútne musíte robiť, aby ste boli úspešní (veľa ľudí to ignoruje).
Internetové pravidlá – čo vieme, že na internete funguje a čo vieme, že nefunguje.
Získavanie nových kolegov – ako ľuďom predať príležitosť cez internet a konkrétne kroky, ktoré môžete spraviť ešte dnes.
Prečo je dôležitá stratégia a ako využiť online nástroje na uľahčenie si propagovania svojich služieb.
Robte niečo, buďte niekto, buďte niekde
LEKTORI KURZU
Spolu 4 hodiny
- Buďte tam, kde vaši klienti komunikujú. BONUS: Z webinára budeme robiť videozáznam a každý účastník dostane tento záznam po skončení webinára.