3 rýchle spôsoby, ako získať nových klientov

Niekedy sa môžete ocitnúť v situácii, kedy hľadáte nových klientov a rozmýšľate ako na to.  Ako ich osloviť, ako ich zaujať, čím začať.

To je dôvod, prečo som pre vás pripravil 3 rýchle spôsoby, ako získať nových klientov a to bez toho, aby to zabralo veľa vášho času alebo úsilia.

Poďme na to:

1. Využite aktuálne udalosti

Jeden z najrýchlejších spôsobov, ako získať nových klientov, je využiť aktuálne udalosti. Ľudia veľmi dobre reagujú na novinky, aktuality, príležitosti.

To je nakoniec dôvod, prečo sú správy a noviny tak populárne. Chceme vedieť, čo sa deje.

Preto je veľmi dôležité, aby ste využívali aktuálne udalosti a zostávali tak stále relevantný. Stále boli v kurze. Aby sa u vás stále niečo dialo.

Vytvára to pozitívnu energiu a priťahuje to záujem klientov.

Je možnosť prejsť do lepšej zdravotnej poisťovne? Využite to ako dôvod, prečo sa klientom ozývate.

Existuje nová možnosť pripoistiť sa a lepšie sa tak ochrániť? Využite to ako dôvod, prečo sa klientom ozývate.

Klesajú celosvetové trhy a majú tým pádom ľudia možnosť výhodne investovať? Využite to ako dôvod, prečo sa klientom ozývate.

Znížili banky úrokové sadzby na minimum a je to skvelá šanca obstarať si bývanie? Využite to ako dôvod, prečo sa klientom ozývate.

Každý týždeň sa vo svete a na Slovensku deje niečo nové a to znamená, že vždy existuje dôvod pripomenúť sa ľuďom s niečím aktuálnym.

A keď to budete robiť pravidelne, po čase vás ľudia budú mať zafixovaného ako človeka, ktorý nielenže sprostredkuje alebo aj informuje o aktuálnom dianí, čo vás posúva do úlohy experta a odborníka.

Ľudia sa na vás začnú viac spoliehať pri svojich finančných rozhodnutiach. A to je skvelá pridaná výhoda.

Takže využite aktuálne udalosti vo svoj prospech a na získanie nových klientov.

2. Veľká výhoda

Chápem, že vy viete, s čím všetkým dokážete potenciálnym klientom pomôcť, ale vedia to oni?

To je dôvod, prečo je veľmi dôležité, aby ste nepredpokladali, že „veď ľudia vedia, o čom je vaša služba“, ale neustále hovorili o svojich veľkých výhodách.

Sprostredkovatelia častokrát spadnú do predpokladu, že to, čo vedia o sebe a svojej službe oni, musia určite chápať aj klienti alebo že to stačí povedať iba raz.

Klienti však žijú svoj život, sú rovnako zaneprázdnení ako vy a vôbec nemusia vedieť o veľkých výhodách vašej služby.

Dokážete ľuďom ušetriť 100 – 300 eur mesačne upravením ich portfólia? Rozprávajte o tom.

Dokážete ľuďom poradiť, kam investovať, aby si tak garantovane vytvorili rentu? Rozprávajte o tom.

Dokážete ľuďom poistiť rodinu, majetok a všetko okolo toho tak, že čokoľvek sa stane, sú naozaj skvele ochránení? Rozprávajte o tom.

Toto je váš priestor nebyť skromný. Pochváľte sa veľkými výhodami, ktoré viete klientom priniesť, spravte to kreatívne a zaujímavo a môžete si byť istý, že ľudia na to začnú reagovať.

Pamätajte si, že to, čo o svojej službe a o sebe viete vy, nemusia vedieť vaši potenciálni klienti. Dajte im to najavo.

3. Nechajte za vás rozprávať spokojných klientov

To, čo o vás povedia ostatní, je oveľa dôveryhodnejšie, ako to, čo o sebe poviete vy.

Pretože vy o sebe môžete povedať čokoľvek, ale keď vás chváli niekto druhý, má to extra pridanú hodnotu.

To je dôvod, prečo sú referencie pri získavaní nových klientov veľmi účinné.

Máte spokojných klientov, ktorým ste ušetrili stovky eur mesačne?

Poproste ich, aby rozpovedali svoj príbeh a zaveste to na Facebook.

Máte spokojných klientov, ktorým ste pomohli a vďaka vám majú dostatočné poistné plnenie, ktoré im pomáha v krízovej situácii?

Poproste ich, aby rozpovedali svoj príbeh a zaveste to na Facebook.

Máte spokojných klientov, ktorým ste pomohli vytvoriť rezervy a investovať tak, že veľa zarobili?

Poproste ich, aby rozpovedali svoj príbeh a zaveste to na Facebook.

Ľudia sa vďaka týmto príbehom môžu dočítať, aké výsledky viete priniesť, ako sa s vami pracuje a aké očakávania môžu od vás mať.

Je to spoločenský dôkaz, že ste skvelým a znalým sprostredkovateľom a dávate to najavo bez toho, aby ste o tom museli rozprávať. Príbehy spokojných klientov spravia túto prácu za vás.

Takže používajte príbehy klientov, aby ste ešte viac zvýraznili svoje schopnosti a dodali extra dôveryhodnosť sebe a svojej službe.

Nenechávajte si skvelé príbehy a úspechy klientov len pre seba.

Bohato sa vám to vráti na nových klientoch.

A ak skombinujete všetky tieto tri spôsoby dohromady, môžete sa tešiť na rýchly príval nových klientov a vyšší príjem v nasledujúcich mesiacoch.

Ak sa vám páčil tento článok a chceli by ste poznať ešte viac spôsobov, ako získať nových klientov, už 14.10. v stredu sa koná moja marketingová online trieda Marketing na sociálnych sieťach.

Je to 4-týždňová online trieda, kde sprostredkovateľom ukazujem, ako využívať sociálne siete na maximum. Jedinečná príležitosť pre vás naučiť sa všetko potrebné, aby pre vás sociálne siete fungovali lepšie ako kedykoľvek predtým.

Zistite viac tu.

S pozdravom,

Bernard  

Najnovšie články

Naše semináre a kurzy