22 spôsobov, ako pritiahnuť viac návštevníkov na vašu sprostredkovateľskú webovú stránku

Pripravili sme pre vás 22 spôsobov, ako môžete zvýšiť návštevnosť svojej webovej stránky a pritiahnuť tak viac potenciálnych klientov.

ZDIEĽAJTE HODNOTNÝ OBSAH

Jeden z najlepších spôsobov ako sa propagovať, je poskytnúť hodnotu bez toho, aby ste niečo očakávali naspäť.

  1. Pravidelne prispievajte na svojom blogu

Ak chcete, aby vaša webová stránka priťahovala pravidelných návštevníkov, ľudia musia mať dôvod, aby za a) na vašu stránku prišli a za b) sa na ňu vracali znova a znova. Blog je v tomto úplne fenomenálny.

Nielenže majú ľudia dôvod, aby sa na vašu stránku vracali opakovane, ale je oveľa pravdepodobnejšie, že vás nájdu cez klasické Google vyhľadávanie. 

  1. Vytvorte si Facebook stránku

Facebook je v 21. storočí bez debát najlepšie miesto na platené propagovanie. No ak si neplatíte reklamy, dokonca aj jednoduchá Facebook stránka dokáže spraviť vo vašom sprostredkovaní obrovský rozdiel.

Ak je vás tam vidieť, automaticky vzbudzujete kredibilitu. Ľudia chcú vedieť, že ste skutočná firma a povedzme si to na rovinu – skutočné firmy je na Facebooku vidieť.

  1. Zdieľajte hodnotné veci na sociálnych médiách

Keď neustále zdieľate malé hodnotné veci, je oveľa pravdepodobnejšie, že k vám budú ľudia oveľa naklonenejší a ešte naklonenejší sú, ak sa tie malé hodnotné veci dajú jednoducho nájsť.

Zdieľanie na sociálnych médiách vám pomáha osloviť viac ľudí, čo vám prinesie viac návštevníkov na vašu stránku. My odporúčame Facebook, Instagram a LinkedIn.

  1. Publikujte na Youtube

Na to, aby ste spravili fantastické video, nepotrebujete profesionálnu kameru a zelené pozadie. Vhodná je každá téma – ak by ste o tom napísali článok, môžete o tom tiež natočiť video.

Pridajte vaše videá na váš Youtube kanál a zdieľajte ich na vašich sociálnych sieťach.

  1. Vylepšite si LinkedIn

Na LinkedIne sa dá spraviť oveľa viac vecí, ako len zavesiť si tam svoje meno a svoj životopis. Nedávno sme napísali podrobný ebook o tom, ako vylepšiť svoj LinkedIn profil, aby tak pôsobil oveľa kvalitnejšie a aby generoval potenciálnych klientov. Ebook si môžete stiahnuť TU.

  1. Posielajte email newslettre

Email je jeden z najlepších spôsobov, ako zostať v kontakte so svojimi klientmi. Keď vytvoríte nový obsah, pošlite to svojmu zoznamu!

Ja osobne používam email newslettre už 6 rokov a je to jeden z najlepších spôsobov, ako získať nových klientov a zvýšiť predaje.

PLATENÁ REKLAMA

Platená reklama je zaručený spôsob, ako dostať vašu webstránku pred oči potenciálnych zákazníkov. Nevýhodou samozrejme je, že to stojí peniaze, ale výhodou je, že ste schopný spoľahlivo a efektívne poslať na svoju stránku tých správnych ľudí.

  1. Propagujte sa pomocou Facebook reklám

Naša obľúbená forma plateného propagovania sa je Facebook. Na Facebooku si môžete dovoliť kúpiť reklamy a poslať ich priamo vášmu cieľovému publiku.

Najlepší spôsob ako začať, je spropagovať váš článok na blogu. To ľuďom pomôže spoznať vás a nie je to prosíkanie o predaj.

  1. Propagujte sa pomocou Google reklám

Google reklamy sú neuveriteľne mocné. Tu je dôvod prečo: ľudia do Google píšu svoje konkrétne otázky a problémy a vaša stránka sa ukazuje s odpoveďami alebo riešeniami.

Znie to až príliš dobre, aby to bola pravda? Je to trochu tak. Nevýhodou je, že Google reklamy sú drahé. No ak chcete vidieť na svojej stránke nejakú aktivitu, toto by mohlo byť skvelé miesto na investovanie vašich peňazí.

  1. Kúpte si priestor v novinách alebo bilboard

Ak pôsobíte prevažne na jednom mieste, reklama v miestnych novinách alebo na bilboarde môže byť skvelou investíciou. Aj keď to môže byť drahé, bohato sa to oplatí…hlavne ak máte skvelý dizajn.

Pri bilboardoch je dôležité, aby ste cez ne povedali najviac s čo najmenších počtom slov, čo môže byť náročné. Grafik alebo dokonca aj poskytovateľ bilboard priestorov vám môže pomôcť vylepšiť to, čo sa snažíte povedať.

ZDIEĽAJTE HODNOTNÉ INFORMÁCIE

  1. Kontaktujte vaše miestne rádio

Reklama v rádiu je drahá, ale čo ak by ste boli súčasťou relácie v rádiu? Skvelý spôsob, ako sa úspešne dostať do rádia, je využiť mimoriadne správy alebo mimoriadne udalosti.

Využiť ich, aby ste pre seba získali mediálnu pozornosť. Tu je príklad: Je Silvester, 31. decembra. Miestny ušný doktor kontaktuje rádio, pretože chce rozprávať o dôležitosti ochrany uší počas ohňostrojov.

  1. Buďte hosťom na niekoho podcaste

Podcasteri zvyčajne vítajú nejaký druh rozhovorov. Teda ak to nie je vyslovene podcast jednej osoby. Aj keď neexistuje veľa podcastov, ktoré by rozprávali priamo o poistení, existuje spôsob, ako svoje meno do popredia dostať môžete.

Kontaktujte podcasty, ktoré počúvate a páčia sa vám a spýtajte sa ich, či by boli otvorení rozhovoru o zaujímavých poistných témach. Nikdy neviete, kam vás takáto spolupráca môže zaviesť.

  1. Buďte hosťom na blogu niekoho iného

Väčšina tematických blogov zúfalo potrebuje bezplatný obsah. Ak máte skvelý nápad na článok a možno aj stručný obsah, začnite blogy kontaktovať.

Časť Google Algoritmu je zameraná na to, koľko stránok odkazuje späť na vás. Myšlienkou za tým je, že ak je váš obsah skutočne hodnotný, iné stránky ho budú spomínať. Čím viac odkazov viete nasmerovať späť na vašu stránku, tým lepšie.

  1. Píšte hodnotné komentáre na článkoch iných stránok

Ľudia si komentáre čítajú. Ak je váš komentár premyslený a pridá do diskusie niečo zaujímavé, ľudia sa môžu zamyslieť: kto je tento človek?

Môže to znieť prehnane, ale deje sa to stále. Aj keď vašu energiu pravdepodobne využijete lepšie tak, že budete tvoriť svoje vlastné stránky, skvelý komentár (alebo aj dva) by sa mohli z dlhodobého hľadiska vyplatiť.

OPTIMALIZUJTE SVOJU WEBOVÚ STRÁNKU

  1. Pridajte si na svoju stránku možnosť zdieľať váš obsah na sociálnych médiách

Pomôžte ľuďom, aby mohli zdieľať hodnotný obsah na vašej stránke na sociálnych médiách. Skontrolujte, či sú vaše odkazy na sociálne média na stránke funkčné a či sú vôbec tam.

  1. Pýtajte si email

Ak máte webovú stránku, tak si určite musíte pýtať kontaktné informácie. Ľudia väčšinou váhajú, či svoje informácie niekomu dajú – teda pokiaľ nemáte neodolateľnú ponuku.

Čokoľvek to je, musí to byť silná ponuka a musí byť rozmiestnená všade po vašej stránke. Ak máte svoju stránku cez WordPress, existujú pluginy, ktoré vám na vašu stránku túto možnosť umožnia pridať a existujú tiež rôzne služby, ktoré sú vytvorené, aby vám pomohli získať viac email adries.

  1. Ponúkajte na svojej stránke niečo zadarmo (eknihu, checklist, dokument)

Ruka v ruke so získavaním emailov je ponúkanie niečoho zadarmo. Už v predchádzajúcom bode som v skratke spomenul, že by ste mohli ponúkať niečo ako „Návod na správne životné poistenie“. Mohlo by to byť vo forme eknihy alebo možno iba krátke PDF, ale ponúkanie niečoho zadarmo vás postaví do najlepšej pozície.

Pri získavaní emailov od ľudí vám to dáva páku a dáva vám to tiež príležitosť robiť následný follow-up.

  1. Pridajte do svojich obrázkov pomenovania kvôli SEO

Možno máte na vašej O mne stránke svoju fotku. Ako je tá fotka pomenovaná? Ak ste ako väčšina ľudí, pravdepodobne je to niečo ako „Obrázok_8477“. To sú pre SEO zlé správy.

Predtým ako na svoju stránku pridáte fotky, pomenujte ich nejako zmysluplne. Napríklad fotku seba môžete pomenovať „Expert poistný sprostredkovateľ z Bratislavy“.

  1. Pridajte odkazy na iné články na vašej stránke

Ak spolu články na vašom blogu súvisia, zahrňte do nich odkazy na seba. „Prelinkovanie“ článkov na vašom blogu výrazne pomáha pri SEO a taktiež to udržuje ľudí dlhšie na vašej stránke.

Takže možno ste napísali článok o Výhodách rizikového životného poistenia. V článku môžete rozprávať o tom, aké sú tam poplatky. V tejto časti by ste mohli pridať odkaz na iný článok, ktorý ste napísali, ktorý je o poplatkoch rôznych tipov životných poistení.

  1. Použite Facebook Pixel, aby ste oslovili návštevníkov vašej stránky

Tzv. „Retargeting“ reklamy (napr. navštívite Alzu, nekúpite si nič a následne otvoríte svoj Facebook. Tam na vás hneď čaká reklama Alzy a volá vás naspäť na ich stránku.) sú skvelý spôsob, ako osloviť ľudí, ktorí už navštívili vašu stránku.

Facebook používa pixel, ktorý si nainštalujete na svoju webstránku. Keď ľudia navštívia vašu stránku, pixel si v podstate zapamätá ich meno a pridá ho do vášho Facebook účtu.

Keď už raz máte aspoň 20 ľudí , ktorí boli takto Facebookom zapamätaní, môžete pred nimi zobrazovať svoje reklamy.

ODKAZY NA VAŠU WEBOVÚ STRÁNKU

  1. Aktualizujte si svoj email

Je to veľmi jednoduché – uistite sa, že je vo vašom email podpise vaša webová stránka. Toto je jednoducho ďalší spôsob, ako poslať na vašu stránku ďalších návštevníkov. A ľahšie to už ani nemôže byť.

  1. Pridajte URL adresu vašej webovej stránky na vaše vizitky

Ak máte vizitky, pridajte na ne URL adresu svojej webovej stránky. Väčšina ľudí si vás chce overiť ešte skôr ako spravia akékoľvek rozhodnutia, takže telefónne číslo a email zvyčajne nestačia.

Pridaním webovej stránky na vaše vizitky dávate ľuďom príležitosť pozrieť si vás – čo je vlastne tento človek zač?

  1. Akékoľvek letáky, ktoré si dáte spraviť, by mali mať odkaz na vašu webovú stránku

Ak investujete do letákov alebo tlačených brožúr, uistite sa, že je tam zahrnutá URL adresa vašej webovej stránky.

Ľuďom chcete dať čo najviac príležitostí, aby mali na očiach vás a vaše služby. Takže predtým, ako pošlete akékoľvek marketingové materiály, uistite sa, že je do nich zahrnutá vaša stránka.

Ak sa vám páčil tento článok, tak sa vám pravdepodobne bude páčiť aj náš nový online kurz Marketingové a copywritingové majstrovstvo. Na tomto kurze objavíte 23 stratégií pre pokročilých, ktoré premieňajú obyčajných cudzích ľudí na vašich fanúšikov, priateľov a klientov. Kliknite sem a zistite o tomto kurze viac.

Najnovšie články

Naše semináre a kurzy